Bando Post Production House, En Büyük Reklam Kampanyaları için DaVinci Resolve’u Tercih Ediyor
Bando Post Production House, kurgu, görsel efektler, ses tasarımı ve renk derecelendirme dahil olmak üzere DaVinci Resolve Studio'yu iş akışlarının tamamında kullanmaktadır. Üst düzey reklam müşterileri için her şeyi kapsayan bir hizmet sunan şirket, tamamen DaVinci Resolve'da yapılmış çeşitli yeni projelerini yayınladı. Bunların arasında Adidas, Lenovo ve Türk giyim ve ev eşyası markası LCW için markalandırılmış reklam spotları bulunmaktadır.
Bando Post'un kurucularından TamTam olarak da bilinen A. Tamer Çınarcık şunları söyledi: “Bu stüdyoya, birçok farklı sesin yaratıcılığı beslediğine dair güçlü bir inançla başladık.” "DaVinci Resolve'u post prodüksiyonun başından sonuna kadar dahil etmemiz, bu vizyona ulaşmamızda önemli bir adımdı. Yalnızca dünya çapında rekabet etmemize olanak tanıyan, kullanıcı dostu, Hollywood kalitesinde bir post sistemine sahip olmakla kalmayıp, aynı zamanda tüm departmanlarımızda profesyonel ve çok kullanıcılı ortak çalışma araçlarına da sahibiz."
TamTam'a göre, bu iş birliği içinde çalışma imkanı, ekibin hızını ve hassasiyetini önemli ölçüde artırmış ve bunun sonucunda da müşterilerine verdikleri hizmet daha pürüzsüz bir hale gelmiş. "Günümüzde, sektörde karşılaştığımız en büyük zorluk zamandır," dedikten sonra sözlerine şöyle devam etti:
“En son yaptığımız tanıtım projelerinden birinde, görüntü ve ses post prodüksiyonunu tamamlamak için sadece 24 saatimiz vardı. Yönetmen sanal kurguyu incelemeye geldiğinde, editörümüz basitçe kurguya revizyonlarını yaptı ve yazılar ekledi, ardından renk uzmanına gönderdi. Renk uzmanı aynı projeye girdi ve yönetmenden gelen notlara göre dijitalleştirme işlemlerini tamamladı.”
"Projenin ekip arasında gidip gelmesine gerek kalmaması, iş akışımızı çok daha verimli hale getirdi. Yaptığımız işlerin hassasiyetinde de bir gelişme olduğunu fark ettik. Daha önce, birçok farklı sistem arasında EDL (Düzeltme Karar Listesi) dosyalarını aktarıyorduk. Bu, özellikle kısa teslim süreleri olan reklam projelerinde çalışırken, hata olasılığının artmasını kolaylaştırdı."
Genç yetenekleri kolaylıkla işe alma ve geliştirme imkanı, bu geçişi yapmanın başka bir avantajıydı. “Türkiye'de gençler bile okuldan sonra sosyal medya paylaşımlarını düzeltiyor, renk derecelendirmesini yapıyor ve efektlerle tamamlıyor. DaVinci Resolve’nin entegre iş akışı bu bağlamda çok mantıklı ve ekibimize katılan genç profesyoneller arasında çok popüler hale geldi,” dedikten sonra TamTam sözlerini şöyle bitirdi:
"Prodüksiyonun tüm aşamalarında çalışmayı öğrenen bu genç yeteneklerin, hedeflerine uygun bir endüstri bulmasını istiyoruz. DaVinci Resolve'u post prodüksiyon işlemlerimizin tamamında kullanarak, yeni nesil profesyonellerin beklediği endüstri standardıyla çalışmamızı temin etmekle kalmayıp, hedeflerimizi gerçekleştiren bir çözümü de entegre ettiğimize inanıyoruz."